Aşk Üstüne…

Bir aşk için yapabileceğin her şeyi yaptığına inanıyorsan ve buna rağmen hala yalnızsan, için rahat olsun. Giden zaten gitmeyi kafasına koymuştur ve yaptıkların onun dudağında hafif bir gülümseme yaratmaktan başka hiçbir işe yaramayacaktır.
Sen kendini paralarken o her zaman bahaneler bulmaya hazırdır. Hani ağzınla kuş tutsan “Bu kuşun kanadı neden beyaz değil?” diye bir soruyla Yazının devamını oku »

1 Eylül 2007 – Matt

    12:05

Ben böyle işin içine ederim..Ulan ben ne zaman adam gibi uyanacam ne zaman adam gibi kahvaltı edip dersimin başına oturcam ya da Sevgilimden güzel bişey duycam..Birgünüm bile niye iyi gecmez ya..Ulan aq onca şey yapıyorum onun için adam beni üzmüyondur umarım diyor ya,kendine bakmıyor da..Lan önce Sen beni bi üzme de sonra gel bana bunu de ya.Beni ne kadar sevse de bi insan sevdiğine bu kötülüğü yapmaz ya…Sonra kendi farkediyor yanlışının,bidaha yapmıcam diyor ama ne care…ertesi gün aynısı bi daha oluyor.Ya içim yanıyo abi benim ya içim yanıyor.Ne zaman anlıcan da bunu bana güzel davrancan,bir gün bütün gün boyunca güzel söz etcen bana incitmeden,aglatmadan…aglarım incinirim sorun değil ama hak etmediğim halde bunları yaşamak insana koyan şey işte bu ya… 😦 bikere güven kızım bana ya…sadece sana kimseye güvenmediğim kadar güveniyorum deme yap,güven  ne olur ya…Ölecem bigün valla ya,cidden ölecem..nedir bu ya biz kimsenin sevmediği kadar cok severken neden bunlar olur bilmem ya…Ölmek istiyom abi ya ölmek istiyom 😥

    15:19

Oh be içim biraz rahatladı..Aradım ve konustum..Biraz fatura cok gelecek ama ne yapalım 😦 yinede yüzümüzü güldürdüm 🙂 o da yeter..

    22:17

 abi herşey yine iyi gitmeye başlamıştı ki aq kızının biri herşeyi bozdu yine…uLan bu kızlar ne anlar be sevgiden,neden aşkı,ilişkileri onlar yönetir.A.ına koyuyum ben böle hayatında,böle neslinde…yazık deiL mi uLan bize..bu cocuk şimdi aglayıp duracak,o kızında orda aq s.kinde bile olmayacak …helal olsun lan valla helal olsun size kızlar…aşkında sevgininde,sevmeninde içine ettiniz…biz hep aglamak zorundamıyız bea…aq ben bile kötü oldum,yazık ya yazık insanlık mıydı hay kızım senin bu yaptıgın… 😦 abi hep yazmak istiyom ana avrat kaymak ama seviyoruz işte lan seviyoruz,biz sizin gibi s.ktir edemiyoruz sizi….

    23:39

O’nu Cok Seviyorum ya,Ne olur ALLAH’ım bırakmasın beni ya ne oLur…mutlu da oLaLım ALLAH’ım ne oLur,yardım et BİZE… 😦 Hiç Birbirimizden kopmayalım her gecen gün daha da cok sevelim birbirimizi,ve cıkan her engeli aşabilelim ne oLur ALLAH’ım.YARDIM ET BIZE,YARDIM ET…